حسین جلالی سردبیر یزد فردا: جمله‌ای هست که می‌گوید اگر یک بار رفتی توی کوچه بن‌بست و گیر افتادی مشکلی نیست ولی اگر بار دوم رفتی داخل همون کوچه بن‌بست دیگه خودت مشکل داری.

تجربه استان در دوره قبل دولت اعتدال که باعث شد استاندارانی برای یزد انتخاب شوند که با همه ویژگی‌های مثبتی که داشتند شناخت کافی و تسلط لازم بر جریانات سیاسی و افراد استان نداشتند و درست زمانی به نیروهای داخل استان اعتماد کردیم که نیمی از فرصت مهم را از دست داده بودیم .

حال که تفاهم‌های سیاسی برای  انتخاب استاندار جدید یزد قطعی شده است فارغ از تحلیل این تصمیم باید به این بیاندیشیم که تجربه تلخ قبلی تکرار نشود رسالت رسانه‌ای گروه یزد فردا به این است که آنچه اتفاق می‌افتد به صلاح مردم و استان تمام شود،‌پس از همه کسانی که در قطعی شدن نفر اول استان در حوزه دولت موثر هستند درخواست داریم با تشکیل جلسات کافی و عدم لج‌بازی و نادیده گرفتن میزان تاثیر دیگران بر گزینه اصلی توافق و تفاهم کنند. 

بی‌شک چنین انتخابی بر قدرت منتخب می‌افزاید و پیشرفت استان را سرعت می‌بخشد.در همین راستا و برای جلوگیری از جوسازی‌ها و خبرسازی‌های مغرضانه توسط پیچ‌ها و کانال‌های غیررسمی که گاها منافع شخصی یا گروهی را بر منافع استان ترجیح می دهند،شورای سرپرستی یزد فردا اعلام می‌دارد آمادگی دارد نظرات صاحبان اندیشه و موثرین عرصه سیاست را به دور از هر گونه جانبداری منتشر کند و برای تشکیل چنین جلساتی هرگونه هماهنگی لازم را انجام دهد. 

امید است نخبگان استان به صحنه آمده و در جهت تامین منافع استان و ادامه مسیر توسعه آن هرآنچه لازم است را با نهادهای تصمیم‌گیر و افکار عمومی به اشتراک بگذارند. 

بیدک‌الخیر

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا